Publicaties

publicaties
  • Schelfhout W., Sprangers P., Vanthournout G., Lochten L. en Buckinx A. (2019). Team school- Leergemeenschappen creëren in onderwijs: Lannoo Campus
  • Pieter Sprangers as guest author in : Kas K. (2018) Your guide to delight, on creating health, dealing with change & digital twins. Ghent : Skribis.
  • Sprangers P., Cruz. Rodrigues A. (2018) Learning While Moving – Improving the Learner Experience in Classroom Learning and Training. Lisbon : proceedings of design doctoral conference 2018, IADE, Universidade Europeia.
  • Sprangers P., Cruz Rodrigues A. (2017) How can we develop a model for the (re)design of more effective, valuable and appealing educational systems? Lisbon : proceedings of design doctoral conference 2017, IADE, Universidade Europeia.
  • Sprangers, P. (2016) To innovate or not to innovate, een existentiële vraag voor scholen. In Eekhout magazine.
  • Verswijvel, K., Vanthournout, G., Gijbels, D., Van den Bossche, P., & Sprangers, P. (2016). De relatie tussen participatiemotivatie, vooropgestelde doelen en leervoorkeuren: een mixed-method studie bij deelnemers aan formele professionaliseringsactiviteiten. Pedagogische Studiën, 93(1), 38-59.
  • Vanthournout G., Gijbels D., Van den Bossche P., Sprangers P., Ruttens C. (2013) Designing and validating the learning competences questionnaire. Building learning capacity for life. Proceedings of the 18th Annual Conference of the Education, Learning, Styles & Individual differences Network (ELSIN), 429-447.
  • Sprangers P., Deboe D., Lernout B. (2011 – 3de druk). Edushock, breinoptimizer voor leren in de toekomst. Leuven : Lannoo Campus.

Geïnteresseerd? Bestel uw boek hier

Contacteer Ons

Telefoon
+32 14 43 95 05
Adres
Molenstraat 31
2300 Turnhout
Alle velden zijn verplicht