Tom Fleerackers
Tom Fleerackers studeerde ‘Handelswetenschappen’ aan de Lessius Hogeschool (nu KULeuven) en behaalde bijkomend een master-na-master Communicatiewetenschappen met specialisatie Strategische communicatie aan de Universiteit Antwerpen. Daarnaast studeerde hij af als geaggregeerde voor het secundair onderwijs, groep 2.
Tom startte zijn carrière in de evenementensector, maar maakte nadien de overstap naar het onderwijs. Hij werkte eerst als leerkracht economie in het secundair onderwijs en nam later een onderwijsopdracht en leidinggevende functie in het hoger onderwijs op. Ondertussen breidde hij zijn werkterrein uit met lesopdrachten in digitale marketing aan de Fachhochschule Vorarlberg in Dornbirn, Oostenrijk en in customer experience design en digital culture, trendwatching & creative combination aan de Hochschule Der Bayerischen Wirtshaft (HdBW) in München, Duitsland.
Zijn expertise situeert zich op het domein van het digitale: digitale transformatie, waardecreatie in de digitale wereld en digitale cultuur. Hij heeft een sterk analytisch vermogen, een internationale focus en een ruime ervaring in het begeleiden van veranderingsprocessen.
In zijn vrije tijd houdt hij van lopen en van snowboarden.
Contacteer Tom