Wat ons drijft

Voor ons is levenslang leren dé drijvende kracht om een betere maatschappij uit te bouwen. (future building & CSR).

Wij stimuleren creatieve ontwikkeling en groei zodat professionals in een sterk veranderende omgeving resultaten boeken. (growth mindset).

Wij halen onze passie uit onderzoekend en oplossingsgericht samen met mensen te creëren. (designer mindset).

Wij zijn aanjagers van duurzame (levens)loopbanen. (joy of learning & working).

We bouwen aan nieuwe organisatievormen waar 1+1 effectief 3 wordt. (high impact teams).

Wij werken op wetenschappelijk onderbouwde basis. (evidence based).

 

Ons DNA:

We research and explore

We werken voortdurend onderzoekend wat zich ook vertaalt in fundamenteel wetenschappelijk onderzoek.  Wij bieden geen standaardoplossingen, maar oplossingen op maat.

We personalise

Wij werken niet volgens standaard procedures. We passen onze methodieken aan aan de specifieke organisatiecultuur en behoeften van onze klanten. Als we ondervinden dat er voor onze klanten hun behoeften geen methodieken of tools bestaan, creëren en ontwikkelen we er graag op maat van hun organisaties.

We sense

Wij leven ons intensief in in de leefwereld van onze klanten. Wij pikken alle mogelijke ervaringen op, observeren voortdurend en komen zo tot relevante aanbevelingen voor de werkpraktijk van onze klanten. We functioneren als gevoelig afgestelde antennes om zo alle relevante inzichten op te vangen.

We (take) care

Bij ons heerst er een doorgedreven cultuur van maatschappelijk verantwoord ondernemen.

We focussen op de ‘zorg’ voor alle medewerkers waarbij hun persoonlijke ontwikkeling centraal staat.

Bovendien zijn wij oprecht geïnteresseerd in de positieve ontwikkeling van onze klanten en zijn we sterk gemotiveerd om hen te ondersteunen in hun uitdagingen.

We mould and propel

Samen geven we vorm aan de meest fantastische toekomst van onze klanten. Wij hebben het lef om concreet te handelen en een ‘aanjager’ te zijn van verandering en transformatie.

Met onze doorgedreven gepersonaliseerde en ‘customer intimacy’-aanpak brengen wij de organisatie van onze klanten in een stroomversnelling. We bijten ons vast in hun specifieke context en uitdagingen waardoor we ons met hen vereenzelvigen en hun uitdagingen ook onze uitdagingen worden.