Domo de refontiro ontwikkelt krachtige didactische tools die de kennistransfer van opleiding naar werkplek stimuleren
Wil je het leerrendement van je collega-kenniswerkers tijdens opleidingen en trainingen verhogen? Wil je je collega’s ondersteunen in het actief aan de slag gaan met leerinhouden vanuit trainingen? Wil je de motivatie van je collega’s tijdens opleidingen verhogen? Maak dan kennis met onze didactische tools die we vanuit inzichten van wetenschappelijk onderzoek ontwikkelden.
Domo de refontiro investeert in fundamenteel wetenschappelijk onderzoek. In het kader van ons researchproject ‘leren boven de maat’ - dat loopt in samenwerking met de Universiteit Antwerpen - ontwikkelen we verschillende tools die de kennistransfer van opleiding naar de werkplek stimuleren. ( neem zeker een kijkje op www.lerenbovendemaat.be )
We prototypen onze tools en testen ze uit in verschillende experimentele condities (werkelijke opleidingssituaties). Op deze manier bekomen we geoptimaliseerde tools die niet louter academisch relevant zijn maar vooral ook toepasbaar zijn in reële werkopleidingen.
Onze ‘activation canvas’ bijvoorbeeld is een zelfsturende canvas die cursisten zelfsturend activeert en motiveert om concreet aan de slag te gaan met leerinhouden van opleidingen en bevordert bovendien transfer naar de werkplek. Deze krachtige canvas werd in verschillende opleidingen uitgetest. Soms filmen we de prototyping van onze tools, zodat we nadien de beelden kunnen analyseren en we scherpe aanpassingen kunnen implementeren.
Wil je aan de slag gaan met onze didactische tools (canvassen) of heb je meer interesse in ons researchproject, contacteer dan info@domoderefontiro.be
Contacteer Ons
Indien u ervoor gekozen heeft onze maandelijkse nieuwsbrief te ontvangen, danken wij u alvast van harte. Uiteraard kan u zich te allen tijde opnieuw afmelden.
Voor meer informatie over hoe wij uw privacy willen beschermen en respecteren, kunt u ons Privacybeleid raadplegen.
Door u gegevens in te geven gaat u akkoord met bovenstaand privacybeleid.